“Domnul” Zarnescu – gogorita antisemita


380_53089a2e13e88

 

2015-08-11 22:35 GMT+03:00 R.C <rcohen@hotmail.com>:

Domnule Zarnescu,

Am o intrebare, legata de un articol pe care se pare ca l-ati conceput si scris (http://www.ziarulnatiunea.ro/2015/04/15/perfidia-propagandei-holocaustice-3/). Unul din mesajele pe care le transmiteti in articol este ca sa se recurga la “exterminarea tuturor evreilor.“? Sper ca am inteles eu gresit articolul, si nu aveti o astfel de viziune oribila si deplorabila.

Cu multumiri,
R.C

——————————————————————————————–
From: Vasile Zarnescu <vasile.zarnescu@gmail.com>
Sent: Tuesday, August 11, 2015 5:09 PM
To: R.C
Subject: Re: Intrebare

Domnule R.C ,

Da, ați înțeles greșit. Eu m-am referit la exterminarea tuturor jidanilor, fiindcă nu există „evrei”. Vedeți alte argumente aici: http://www.altermedia.info/romania/2015/08/02/cuvantul-jidani-concept-geopolitic-si-istoric/.
Ascultați, eventulal, și explicațiile date anul trecut de rabinul http://www.aparatorul.md/un-rabin-dezvaluie-din-nelegiuirile-evreilor/#comment-4007 , despre care, spre rușinea mea, am aflat abia zilele trecute, semnalate fiind de unii comilitoni din rețeaua mea de socializare.
Cât privește articolul meu, acesta trebuie înțeles în conexiune cu altele pe această temă, precum:
Concluzia pe care o veți trage și aceste articole ale mele și din bibliografia citată va fi tot aceasta: că toți jidanii trebuie exterminați. Desigur, trebuie început cu unii ca rabinul Eli Ben Dahan, parlamentarea sionistă Ayelet Shaked și cu alți rabini citați în articolele mele din cărțile lui Kevin MacDonald și mulți alții, apoi rabinii invocați de rabinul Eli Caufman din materialul video de mai sus, cu jidanii și jidăniții din România apăruți acum în presa noastră ca urmare a impunerii legii „anti-legionare”, începînd cu Alexandru Florian, Michael Shafir – care ne-a înjurat la „Europa liberă”, apoi s-a pripășit tot aici prin manevrele jidănitului Andrei Marga, fost propagandist marxist-leninist și, apoi, cu toată pletora de „jidani perfizi” (cum îi numește rabinul Elio Toaff) de la noi ca Marco K. Katz, Aurel Vainer – despre care Eli Caufman spune în acel înterviu că, anterior se dăduse „neamț„, iar acum o face pe „evreul”! -, Harry Kuler, care, pînă în 1989 o făcea pe propagansitul stalinist sub numele de Haralambie Culea și toți jidanii mascați ăilalți sub nume românești!
Firește, jidanii asimilați și care conviețuiesc pașnic, fără propaganda mincinoasă holocaustică, trebuie lăsați în viață, fiindcă nu mai sunt jidani, ci sunt cetățeni de bună credință ai statelor în care viețuiesc și, deci, nu are nimeni nimic cu ei! Dar ceilalți, agresivi, din Israel, S.U.A., Franța etc., trebuie exterminați, fiindcă, așa cum am scris pe urmele altor istorici și politologi, au devenit un pericol pentru întreaga Omenire! Inclusi jidanii care tac și nu protesteaază contra marii escrocherii cu pretinsul Holocaust!
Oricum, lista articolelor mele este lungă, dar, după ce le veți citi, veți ajunge la aceeași concluzie ca mine – concluzie la care nu credeam că voi ajunge, fiindcă și  eu fusesem îndoctrinat de propaganda Holocaustică și sufeream alături de suferințele jidanilor și, la vremea respectivă, i-am dezavuat opinia președintelui Iranului, Mahmud Almadinejad, care, știți foarte bine, afirmase categoric: ”Israelul trebuie șters de pe hartă!” Între timp, m-am dumirit și zic și eu la fel, ba chiar mai mult: nu doar Israelul, ci toți jidanii trebuie exterminați – cu rezerva făcută mai sus, referitoare la jidanii asimilați – care, conform Talmudului, nu mai sunt jidani și trebuie omorîți, așa cum se procedase din Antichitate și pînă nu demult, cum e cazul lui Baruh Spinoza! Și poate se procedează și acum, dar nu am aflat noi; oricum, cazul șahistului Bobby Fischer este o formă de exterminare de către jidanii sioniști a jidanilor indisciplinați!
După lectura acesstor articole și a articolelor la care fac trimitere notele bibliografice, sunt convins, d-le R.C că veți ajunge la aceeași concluzie ca și mine.
Dar, apropo, în ce țară trăiți? După cum scrieți de corect românește, se pare că în România! Sper să fiți unul dintre jidanii onești ai țării, așa cum a rămas rabinul Eli Caufman!
S-auzim de bine!
Cu înțelegere,
Vasile Zărnescu
——————————————————————————-

2015-08-12 14:50 GMT+03:00 R.C <rcohen@hotmail.com>:

“Domnule” (vorba vine) Zarnescu,

Apartenenta mea religioasa nu cred ca este cazul sa fie obiectul curiozitatii dumneavoastra. Inteleg (din email) ca este parte din comportamentul rasist care va curge in fiecare silaba, dar religia mea nu este tematica acestui schimb de mesaje.

V-am recitit articolul, si nu cred ca am inteles gresit. In articol va referiti, si faceti un apel, la “exterminarea tuturor evreilor”. In mesajul privat folositi alt termen, pe care nu aveti curajul sa il folositi in public, pe care il poluati cu antisemitismul si rasismul grotesc si virulent care va caracterizeaza. Nu stiu ce religie practicati, insa religia crestina nu este compatibila cu ura si cu indemnul la exterminarea altor fiinte umane, pe care o practicati in articol. Sunt curios daca v-ati nascut asa rasist, sau daca s-a intamplat ceva pe parcurs, si v-a afectat intr-un mod atat de jalnic. ”Domnule” Zarnescu, sunteti demn de mila si compatimire. Sa va fie rusine, sunteti o lepadatura rasista de cel mai prost gust.

—————————————————————————–
From: Vasile Zarnescu <vasile.zarnescu@gmail.com>
Date: 2015-08-12 15:40 GMT+03:00
Subject: Fwd: Intrebare
To:

Măi jidane „R.C”,

Văd că ți-ai dat arama pe față și pui cuvîntul „Domnule” între gilimele!

Dacă începi cu impolitețuri din astea, nu mai avem ce vorbi, fiindcă așa cum am spus în mesajul meu anterior, te credeam un jidan onest, dar văd că tot o cutră ai rămas.
Episodul pe care l-ai citi, al 3-lea a fost modificat de recația revistei Națiunea, fiindcă celor de acolo le e frică de C.N.A. și alte instituții statale antinaționale. Dar, ți-am dat ocazia să citești articolul original integral, care era menționat prin primul link din listă, adică acesta: http://www.altermedia.info/romania/2015/04/07/perfidia-propagandei-holocaustice/, .
Dar din răspunsul idiot pe care mi l-ai dat reiese că nu ai citit nici unul dintre ele. Ți-a fost frică de adevăr. Adică ai rămas o jigodie de jidan.
De fapt, chiar în mesajul meu anterior, ți-am spus că, în tinerețe, am suferit alături de „evrei”, pînă m-am lămurit că sunt jidani și că sunt escroci. Religia creștină derivă de la Iisus Hristos, care i-a alungat pe jidni din Templu și le-a arătat că ei jidanii – iudeii, în terminologia antică – „sunt fiii minciunii” –
Citește cele 11 articole indicate prin link-urile din mesajul anterior, cam 200 de pagini, și apoi puneți funia de gît.
Care ești, dintre multele nume de R.C , de pe internet: ăsta din pozele anexate?
Cred că da, după nasul strâmb pe care-l ai și care seamană cu al lui David Cesarani! Dar cel puțin ăsta e mai deștept și-și îmbălsămează minciunile în limbaj lustruit.
Așa că, jidane, mai pune mîna pe carte și mai fă niște cornete, ca să nu mai arunci cojile de semințe pe jos!
———————————————————
NOTA
Inregistrare audio cu ”Domnul” Vasile Zarnescu , cu implicare directa a Serviciului Roman de Informatii si declaratia cum ca dumnealui ,,se caca ,, pe lege.
Click pe linkul de mai jos:
 
 Roxana Iancu

Leave a comment